dannefisk

Intervju

Kategori: Allmänt

Just nu ligger mitt liv i någon annans händer. 
Här är en liten uppdatering om mitt mående här i Oslo och om ja kommer flytta hem eller inte.
Var nyss på en arbets-intervju ang Bartenderjobb på "Olivia Aker Brygge" som är en finrestaurang här i Oslo.
Intervjun gick bra och jag ska prov-jobba redan på Lördag!

Imorse fick jag samtal från min fd. Chef i Sverige som frågade om jag var tillgänglig för arbete och även om jag fått tillbaka körkortet så att ja skulle kunna köra lastbilen igen. Blev väldigt glad över att dom vill ha tillbaka mig och kan medge att jag saknat Ica Eneby och alla som jobbar där ganska mycket.
Nu är det dock så att skulle jag inte få bartender jobbet så känner jag att jag lika gärna kan jobba i en Ica Butik i Sverige där jag dessutom känner alla och trivdes. Så om jag inte får det så kommer jag alltså flytta hem igen.
 
Skulle jag få jobbet så kommer jag nog att stanna här i Oslo ett tag till så får jag se om det känns bättre eller inte.
Vi får se hur detta kapitel slutar.
 
 
De här är baren jag KANSKE kommer att få jobba i.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: