dannefisk

Ja ni gott folk, vad ska ja säga

Kategori: Allmänt

Förvarning: detta kommer va ett emo cutcut inlägg, jag behöver skriva av mig lite.

 På senaste tiden har jag vart lite "edgy" och inte riktigt mig själv. Mer lätt-retlig / Depp än vanligt. Fått aggro ryck många gånger dom senaste dagarna men har inte visat det öppet som tur är. Innombords vill ja bara skrika o typ slå sönder nått men änsålänge har ja lyckats kontrollera mig.  Oooh hatar när ja blir såhär. 
Tror delvis det är pga min uppväxt och även skit som händer i dagsläget. Många av mina vänner har sagt att ja borde prata med psykolog men ja tror inte sån skit funkar! Någon dag kanske.. 

Varför har ja så jävla svårt att gå vidare från skit?! 

'Forget about all the things we did, erase me from your life.
Im not worth shit anyways.
Move on and build a better future with someone new, leave me here stranded with my demons'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: