dannefisk

Nytt kapitel!

Kategori: Allmänt


Idag börjar nästa kapitel i mitt liv... kan man säga. Bara så jävla trött på allt så nu blir det förändring! Började med att springa 3 kilometer.. första gången på över ett år och min kondition har aldrig vart sämre men ja klarade det! Planen är är att träna upp konditionen och komma i form nu i ca en månad och sen börja spela fotboll i laget där Erik spelar och därefter fortsätta träna på! 
Ska även fixa min elgitarr som halvt pajjat och sen börja leta band! :D 

I söndags kväll skickade jag ett sms till wolfgang o meddelade att ja var tillbaka i sverige och redo att jobba om han behövde någon och så redan kl 7 måndag morgon ringde han o bad mig komma.. jobbat både måndag och tisdag och de är jävligt skönt att vara tillbaka måste ja säga! Speciellt o träffa alla kollegor o sånt och att dom faktiskt saknat mig! :D 

Ser fram emot framtiden nu, känns bra! 

#gofuckyourself buh bye :) 

Kommentarer

  • . säger:

    Vad heter fotbollslaget?

    Svar: Ik Klockaretorpet
    Dannefisk Alvarez

    2014-03-30 | 16:03:49

Kommentera inlägget här: