dannefisk

Someone falls to pieces sleeping all alone..

Kategori: Allmänt

Jobbar på somfan! Kör inte längre ut varor över sommaren eftersom vi ordinarie personal behövs i butiken.
Börjar 6 varje morgon vilket är lite segt ^^,
Äntligen fått min hatt efter 2 veckor :D Skapligt nöjd!
 
Miss Jenney är borta på kryssning och ja saknar henne mycket :(
De enda ja planerar att göra i helgen är Spela Xbox/Dator och såklart va me Jenney imorrn när hon kommer hem :)
 
Var på Bråvalla festival förra helgen, grymt kul även fast de regna 2 av 3 dagar!
Höjdpunkter var Johnossi, Hoffmaestro, Volbeat, Green day och så sist men absolut inte mindst THÅSTRÖM <3
Såg även Avicii men eftersom de inte riktigt är min musiksmak så var de inte så speciellt för mig :)
Skulle vara kul att åka o se Tenacious D på gröna lund 11e augusti, får se hur de blir med den saken.
 
Ajusste, ska bröllops-march på elgitarr nu i slutet av juli. Kusin som ska gifta sig så de fråga mig om ja ville spela när de går in i kyrkan. Tackade ja och har snickrat ihop en melodi som ja ska köra. Smått nervös men vafan, blir min första "livespelning" ^^.
 
Har inte så mycket mer att tillägga...
Simma där du bottnar, rock'n'roll, tänk nollnoll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: