dannefisk

"Without music, life would be a mistake."

Kategori: Allmänt

 Måste bara säga att ja älskar Citat...
 
Fick reda på i måndags att detta blir min sista vecka på Ica Eneby.. de behövde mig tydligen inte nästa vecka så fick "semester". Känns både bra och dåligt... hela grejen med att sluta där. Aja 2 dagar kvar iaf sen är de slut :)
 
2e September är ganska spikat nu... då flyttar jag, erik och niklas till Oslo - Norge. Även det känns både bra och dåligt pga olika anledningar. Låg med skaplig ångest häromnatten och ville verkligen inte åka men ganska återställd nu.
 
Har fått tillbaka mitt "mag-ont" som ja hade under en längre period i vintras... antar att min kropp undermedvetet blir uppstressad för såna här stora grejer och då ger mig mag-ont. Igår fick ja springa ut på kajen på jobbet för att kräkas.. mindre kul.
Aja nästa vecka som var tänkt att jobba blir väl istället att rensa i lägenheten och städa en hel del, ska bo hos min fina Jenney sista veckan innan ja åker så de känns lite bättre då faktiskt.
 
Hörs o luktas!
 
 
 

Kommentarer

  • Fredda säger:

    Du vet att jag finns om du behöver snacka.

    Svar: Absolut :) bättre nu somsagt..
    Dannefisk Alvarez

    2013-08-15 | 14:19:40

Kommentera inlägget här: