dannefisk

Sympathy for the Devil

Kategori: Allmänt



Denna helg har vart ganska jävla bra även fast man jobbat arslet av sig! Fredags jobbade jag 15-22 och direkt efter jobbet drog man till kim ett par timmar där det var fest... Lördag jobbade man 11-22 och drog direkt efter det till fredda där det återigen var fest. Var hos fredda till typ 1 eller nått då han och jag bestämde oss för att dra ut o kriga på puls! Sagt och gjort, vi drog spånkan till puls och var där till stängning. Träffade min kusin Mauro där och han drog med oss på efterfest bara ett kvarter bort... snacka ut massor med Mauro om våran uppväxt och måste säga att ja saknar tiderna när vi var små och super-tighta (alla kusiner). Aja efterfesten slutade vid 7 på morgonen och då promenixade jag hem till mig för att sova några timmar innan jobbet.
Försov mig till jobbet typ.. vaknade 13:45 när man börjar 14 så blev att panik-ringa mor och be henne skjutsa, när ja satte mig i bilen med mamma o pappa så fråga pappa direkt om ja hade druckit... luktade tydligen sprit somfan. Sprutade på mig en jävla massa parfym och köpte tuggummin på jobbet. Mina kollegor frågade om jag haft en hård natt.. dom sa att det syntes på mig (förlåt alla kunder som fick se mig superbakis). Sammanlagt dom här 3 senaste dagarna har jag dragit in ungefär 5000:-, VÄRT!

Ledig dag imorrn, första på länge.. blir att tare lugnt, deppa, gå på bio.. kanske skejta lite innan. Får se!

Kände bara för att skriva av mig och när jag läser egenom det nu så ser jag själv att det inte ens är sammanhängande typ... aja förlåt till mina 2-3 läsare?

Kommentarer

  • Anonym.. säger:

    coola tatueringar ;)

    2012-07-10 | 18:59:32

Kommentera inlägget här: