dannefisk

Vilsen

Kategori: Allmänt

Känner mig så jävla vilsen just nu, vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Har ju fortfarande drömmen om att bli musiker men känns som att jag inte kommer nånstans med det.
Var tänkt att jag skulle börja plugga igen nu i höst men
nu senaste veckan har det bara känts helt värdelöst så tror jag skjuter på det ytterligare. Skulle va grymt att åka utomlands ett år eller nått och jobba, gärna england eller spanien. 
Så har ja känt på sista tiden att det är jobbigt att bo ensam, blir extremt uttråkad och går omkring här för mig själv och är rastlös, dampig.
Någon som har nått tips på vart man kan ta vägen? Lämna gärna en kommentar. 
I cant even credit myself as a failure becouse i never took the shot... yet.

Kommentarer

  • fredda säger:

    Säger som jag har sagt innan,,, kom till norge om du ändå ska åka utomlands och jobba... :) Sen när vi har samlat ihop massa pengar så kan vi åka till London, bo där 1 veckan och söka jobb där samtidigt, vore inte det något? =D

    Varför Norge först... en bra start när du ändå känner min som flyttar, och jag känner Tom... som redan bor där.. annars kan det bli jobbigt om man kommer till ett land och ingenstans att ta vägen. ^^

    2012-08-31 | 10:45:28

Kommentera inlägget här: